دریافت تندیس اهتمام توسط شرکت دخانیات ایران در چهارمین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی

دریافت تندیس اهتمام توسط شرکت دخانیات ایران در چهارمین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی

چهارمین رویداد جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی عصر شنبه ۳۱ اردیبهشت ‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حضور شرکت دخانیات ایران برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، این رویداد با حضور بیش از  ۷۰ شرکت و بنگاه اقتصادی کشور از جمله شرکت دخانیات ایران، فولاد مبارکه سپاهان، فولاد خوزستان، سازمان منطقه آزاد انزلی، پالایش نفت آبادان و ... برگزار گردید.

دکتر فرحناز رافع معاون وزیر صمت و رئیس مرکز ملی فرش ایران، سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران، محسن پیرهادی نماینده شهر تهران در مجلس شورای اسلامی و دکتر سیدعباس حسینی معاون وزیر اقتصاد و امور دارایی از جمله سخنرانان این مراسم بودند.

در این همایش دکتر بهنام، ریاست کمیته داوران و خانم دکتر فاطمه دانشور، ریاست چهارمین جشنواره مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی به تشریح چگونگی ارزیابی و معرفی برگزیدگان از میان شرکت‌های متعدد و بزرگ کشور پرداختند.

در پایان این مراسم به پاس قدردانی از فعالیت‌های شرکت دخانیات ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی، تندیس اهتمام به این شرکت تقدیم شد و سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران این تندیس را دریافت نمود.

شایان ذکر است که اقداماتی چون ساماندهی کارگران فصلی و حجمی، توجه به رفاه و معیشت پرسنل شرکت، رونمایی از بسته حمایتی کشاورزان، احیای بیمارستان توتونکاران گیلان، تبدیل وضعیت پرسنل پیمانی و برچیدن شرکت‌های پیمانی و واسطه و ... تنها گوشه‌ای از اقدامات اخیر شرکت دخانیات در این حوزه بود