موفقیت بزرگ داور ایرانی موی تای در کسب بالاترین درجه ملی

موفقیت بزرگ داور ایرانی موی تای در کسب بالاترین درجه ملی

فرشید کریمی ، همکار شاغل در مجتمع دخانیات آذربایجان غربی (ارومیه) پس از قضاوت های بی نقص در مسابقات قهرمانی جوانان جهان 2024 در کشور تایلند، از سوی فدراسیون بین المللی این ورزش، صاحب بالاترین مدرک داوری ملی شد.

فرشید کریمی، همکار شاغل در مجتمع دخانیات آذربایجان غربی (ارومیه) و داور باسابقه موی تای کشورمان پس از قضاوت های بی‌نقص در مسابقات قهرمانی جوانان جهان  2024 در کشور تایلند، روز دوشنبه 16 مهرماه 1403 از سوی فدراسیون بین‌المللی این ورزش، صاحب بالاترین مدرک داوری ملی شد.

وی تنها داور مرد اعزامی موی‌تای کشورمان به کشور  تایلند است که  توانست با عملکرد موفق خود، نظر دپارتمان داوری فدراسیون بین‌المللی موی تای را به خود جلب کند تا جایی که وی در سه دیدار نهایی این رقابتها به عنوان داور وسط به قضاوت پرداخت.

در همین رابطه فدراسیون جهانی موی‌تای با ارسال ایمیلی، ضمن تقدیر از عملکرد فرشید کریمی در این پیکارها، بالاترین مدرک داوری ملی را به وی اعطا کرد.

وی  پس از عبدالحلیم برازنده، دومین داور کشورمان است که موفق به دریافت این گواهینامه شده است.

کریمی از داوران پیشکسوت و قهرمانان اسبق موی تای ایران است که سابقه ۳ دوره قضاوت در مسابقات جهانی را داشته و در کارنامه اش مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۰۲ تایلند، برنز مسابقات جهانی ۲۰۰۳ قزاقستان، نایب قهرمانی مسابقات اوپن اروپا ۲۰۰۶ آلمان و برنز مسابقات جهانی ۲۰۰۶ تایلند به چشم می خورد.

وی علاوه بر این دارای مربیگری IGLA و  همچنین مدرک داوری موی تای حرفه ای WMC نیز می باشد.

کسب این افتخار بزرگ را به جامعه ورزشی کشورمان ، بالاخص همکاران شرکت دخانیات ایران تبریک عرض می‌کنیم.
 

آلبوم تصاویر