تجلیل از همدلی کارکنان و کارگران در عبور از مشکلات و موانع

رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات بیان کرد:

تجلیل از همدلی کارکنان و کارگران در عبور از مشکلات و موانع

سید ابوالحسن رضوی با تبریک ۵ مهرماه؛ سالروز تأسیس شرکت دخانیات، از همدلی کارکنان و کارگران در عبور موانع و مشکلات تجلیل کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل، سید ابوالحسن رضوی؛ رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات فرارسیدن 5 مهر ماه سالروز تاسیس شرکت دخانیات ایران را به همه مدیران، کارکنان و کارگران این شرکت قدیمی تبریک گفت.
متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم مهرماه در تقویم ایرانی یادآور تأسیس یکی از دیرینه‌ترین نمادهای صنعت این مرزوبوم کهن؛ شرکت دخانیات ایران است؛ صنعتی که علی‌رغم گذشت سال‌ها، هنوز هم از اهمیت و برجستگی قابل‌توجهی در اقتصاد جهانی برخوردار است و طیف متنوعی از عوامل انسانی، ویژگی‌های محیطی و بازار را در برمی‌گیرد. صنعتی راهبردی که اگر پایه‌های ملی آن سست شود، صدمات جبران‌ناپذیری بر نظم اقتصادی و امنیت سلامت جامعه وارد خواهد آورد. آری، صنعت دخانیات واجد تمام این ویژگی‌های مهم است.
با نگاهی به تقویم تحولات این شرکت معظم و دیرین، به گمان محدودیت‌های یک دهه اخیر، دوران سختی را فرا راه آن قرار داده که عبور از این موانع و محظورات جز با همدلی و تلاش تمام همکاران خدوم و ساعی این نهاد تولیدی مقدور و میسور نمی‌بود؛ امری که همچنان نیازمند تداوم و پایمردی و تلاش مضاعف تا رسیدن به وضعیتی مطلوب و شایسته است.
این روز مبارک بهانه‌ای شد تا دیگربار دست غیور، بازوان پرتوان و اندیشه پویای تمام عوامل تولیدی اعم از کارگران، مدیران، و محققان را ارج نهاده و عالی‌ترین مراتب احترام خود را به حضور محترمشان تقدیم دارم.
امید دارم مسیر تعالی این نماد دیرین از صنعت ایرانی همچنان مستدام و بالنده باشد و ثمرات آن گرمابخش و رونق‌دهنده اقتصاد جامعه و خانواده کارگر ایرانی باشد.

سید ابوالحسن رضوی

رییس هیات مدیره شرکت دخانیات ایران