پیام مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره به مناسبت سالروز تاسیس شرکت دخانیات ایران

پیام مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره به مناسبت سالروز تاسیس شرکت دخانیات ایران

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل مهدی آشتیانی؛ مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در آستانه سالروز تاسیس این شرکت در پیامی ضمن گرامیداشت این روز، یادآور شد که  دستیابی به اهداف پیش‌رو، عزمی جهادی و اراده‌ای مؤمنانه را طلب می‌کند.
متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

صنعت، در جایگاه قلب تپنده اقتصاد و جامعه، و نیز پیشران عمده توسعه، یکی از ارکان نیل به اهداف استقلال اقتصادی هر جامعه‌ای محسوب می‌شود که به اتکای نیروی انسانی متخصص، مجرب و متعهد، می‌تواند مبنایی برای رشد و آبادانی آن باشد. رونق در کار و تولید، نشاط در عرصه حیات فردی و اجتماعی را به همراه خواهد داشت و این نشاط، خود عاملی برای زیستی هر چه عزتمندانه‌تر خواهد بود.

ایران اسلامی به یمن اندیشه‌های پیشرو و باورهای استوار جوانان و دانشمندان خود، توانسته است گام‌های بلندی در زمینه علم و فناوری بردارد و موفقیت‌های شگرفی را در رونق صنعت و شکوفایی اقتصادی رقم زند. امری که می‌بایست همچنان مسیر بالنده خود را بپیماید تا آینده‌ای هر چه روشن‌تر را نوید بخشد.

خدای را شاکریم که شرکت دخانیات ایران به عنوان دیرینه‌ترین نماد صنعت در جامعه ایرانی، توانسته است علی‌رغم تمام محدودیت‌ها و تضییقات فراروی خود، به دستاوردهای قابل‌توجهی در مسیر تولید دانش‌بنیان و نیز بسط فرصت‌های اشتغال در جامعه را فراهم و زنجیره‌ای قدرتمند و بسیط از مجموعه عوامل تولیدی را گردهم آورد و نقشی قابل تحسین در اقتصاد و صنعت این مرزوبوم ایفا نماید؛ امری که در درجه نخست مرهون تلاش‌های تمام همکاران خدوم اینجانب در بخش‌های مختلف این صنعت راهبردی و اجتماعی‌شده است.

اینک و در سالروز تأسیس شرکت دخانیات ایران، به سهم خویش و بنا به حکم وظیفه، از مساعی ارزشمند یکایک عوامل تولیدی از کشاورزان، کارگران، مدیران، پژوهشگران و شبکه توزیع که هر یک به نحوی در رشد و بالندگی شرکت سهیم هستند، سپاسگزاری می‌نمایم و دیگربار این مهم را یادآور می‌شوم که مسیر پیش‌رو برای قرار گرفتن در جایگاه واقعی و در خور شأن شرکت، مسیری بسیار بلند است که دستیابی به چنین هدفی عزمی جهادی و اراده‌ای مؤمنانه را طلب می‌کند.

به امید دستیابی به چشم‌انداز صنعتی پیشرو، خلاق، ثروت‌آفرین با کارگزارانی با نشاط و امیدوار به آینده!

 

مهدی آشتیانی

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران