بازدید مشاور رئیس‌جمهور از شرکت دخانیات ایران + عکس

بازدید مشاور رئیس‌جمهور از شرکت دخانیات ایران + عکس

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی از شرکت دخانیات ایران بازدید کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، «ماموستا عبدالسلام کریمی» مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی ضمن دیدار با مهدی آشتیانی؛ مدیرعامل این شرکت، از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد. 

 مشاور رئیس‌جمهور در جریان بازدید از خطوط تولید که حسین آئینی؛ رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت شرکت دخانیات و ابراهیم‌زاه، مدیر مجتمع دخانیات تهران نیز حضور داشتند، با روند تولید محصول آشنا شد.

عبدالسلام کریمی در حین بازدید از خط تولید، گفت‌وگوهای گرم وصمیمی با برخی از کارگران داشت و از تلاش‌های آنها تجلیل کرد.

وی پیش از دیدار با مدیرعامل شرکت دخانیات از موزه دخانیات به عنوان گنجینه‌‌ای از اسناد، اشیاء و دستگاه‌های قدیمی این صنعت نیز دیدن کرد.

ماموستا عبدالسلام کریمی، متولد سال 1346، فرزند شهید، دانش‌آموخته دکترای زبان و ادبیات عرب و دارای گواهی افتا و اجتهاد از طرف مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سال 1370 است.

فرماندار شهرستان دیواندره به مدت 5 سال، رئیس دانشگاه‌های پیام نور مریوان و سنندج به مدت 5 سال، معاون برنامه‌ریزی و نیروی انسانی سازمان آموزش و پرورش استان کردستان به مدت 5 سال، مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کردستان و مدیر مرکز تخصصی علوم اسلامی امام شافعی سنندج از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی است.

یادآور می‌شود اولین کارخانه دولتی تولید سیگارت در سال 1316 در تهران تحت عنوان «انحصارات دخانیات ایران» افتتاح و در سال 1347 «انحصار دخانیات ایران» با انتقال کلیه دارایی‌ها و حقوق و دیون به «شرکت دخانیات ایران» تغییر نام داد و در حال حاضر مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با 55درصد، کانون شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت با 27/59 درصد و بانک رفاه کارگران با  15/65 درصد  سهامداران عمده این شرکت هستند.

 

آلبوم تصاویر