پیام تسلیت در پی شهادت شهیدالقدس اسماعیل هنیه

پیام تسلیت در پی شهادت شهیدالقدس اسماعیل هنیه

مِّنَ ٱلمُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَى نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا

شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، مجاهد بزرگ و نستوه، جناب آقای دکتر اسماعیل عبدالسلام هنیه ـ رضوان الله علیه ـ  را به ملت بزرگ و مقاوم فلسطین و همه مبارزان شجاع راه قدس تبریک و تسلیت عرض می‌‌کنیم؛ تسلیت در غم از دست دادن عنصری ممتاز و سیاست‌مداری مؤمن که دهه‌ها از عمر خویش را خالصانه مصروف در راه آزادی قدس شریف کرد و تبریک به همه آزادی‌خواهان و ظلم‌ستیزان که اثبات نمودند در راه دفاع از آرمان و عقیده تا پای جان می‌ایستند و از مرگ هیچ هراسی به دل راه نمی‌دهند.

آنچه شد نشان از خوی شیطانی و ناپاک سفاک‌ترین و منحوس‌ترین نقطه سیاه جهان معاصر، رژیم صهیونیستی دارد؛ رژیمی که تنها یک مزیت و یک گزینه برای اقدام دارد و آن هم تنها ترور است. ترور منطق این شجره خبیثه است و تفاوتی ندارد کودکی شیرخوار باشد یا فرماندهی نظامی و یا رهبری سیاسی. در منطق او تنها کشتن و سفک دمای ابریاء و بی‌‌گناهان می‌تواند حیات ننگینش را تداوم بخشد، ولی اراده خداوند تخلف‌ناپذیر است و فرجام شیطان و شیطانیان، خزی و خواری و آتش سوزنده قهر الهی است و مثل این رژیم شیطان‌صفت همان خانه عنکبوت است که سست‌ترین منزل‌هاست.

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

انا لله و انا الیه راجعون

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران