شهادت پاداش عمری تلاش بی‌وقفه آیت‌الله رئیسی در خدمت به نظام و محرومان بود

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت دخانیات ایران؛

شهادت پاداش عمری تلاش بی‌وقفه آیت‌الله رئیسی در خدمت به نظام و محرومان بود

مهدی آشتیانی در پیامی ضمن تسلیت عروج شهادت‌گونه آیت‌الله رئیسی و جمعی از همراهان تأکید کرد: شهادت، پاداش یک عمر تلاش بی‌وقفه برای خدمت به نظام اسلامی و ایرانیان از هر قشر و طائفه و به‌ویژه مستمندان و محرومان بود و خداوند چه کریمانه این خدمتگزار صادق و ذریه پاک رسول خاتم(صلوة الله علیه و آله) را در آغوش رحمت خویش گرفت تا او را آن‌گونه که می‌زیست و می‌کوشید، به جنت‌المأوی خویش میهمان گرداند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و  هیئت همراه در حادثه هولناک سقوط بالگرد، مهدی آشتیانی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام  مدیرعامل و نایب رئیس هیئت‌مدیره شرکت دخانیات ایران به شرح ذیل است:

 

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمنِ ٱلرَّحِیمِ

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ»

حادثه تلخ سانحه هوایی برای رئیس‌جمهوری خدوم و هیئت همراه و عروج ناباورانه این جمع خدمتگزار به عالم بقا، دگربار ایران را به غمی بزرگ فرونشاند؛ شهید بزرگوار خادم‌الرضا(علیه‌السلام)؛ آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان و یارانش در میانه شعله‌های آتش و دود، پروانه‌وار به‌سوی محبوب خویش با تنی رنجور از سال‌ها خدمت و تلاش و جهاد، پر گشودند و در اعلی‌علیین بر خوان کرامت الهی مسکن گزیدند.

شهادت، پاداش یک عمر تلاش بی‌وقفه برای خدمت به نظام اسلامی و ایرانیان از هر قشر و طائفه و به‌ویژه مستمندان و محرومان بود و خداوند چه کریمانه این خدمتگزار صادق و ذریه پاک رسول خاتم(صلوة الله علیه و آله) را در آغوش رحمتش گرفت تا او را آن‌گونه که می‌زیست و می‌کوشید، به جنت‌المأوی خویش میهمان گرداند.

شهید آیت‌الله رئیسی، در هر کسوت و مقامی که بود جز به اعتلای کلمه حق نمی‌اندیشید و جز به راستی و صداقت زبان نمی‌گشود و جز بر مدار رضای حق قدمی برنمی‌داشت. او تعهدی قلبی به اسلام، مکتب و ایران داشت و فرجام نیکش نیز مهری بر حسن‌ختام پرونده زندگی دنیوی او بود. عاش سعیداً و مات مؤمناً و شهیداً و سعیداً.

دیگر همراهان و یاران این سفر بی‌پایان، شهید آیت‌الله آل‌هاشم، شهید دکتر امیرعبداللهیان، شهید رحمتی و شهید موسوی، هر یک ستارگانی بودند در سپهر خدمتگزاری به ملک و دین؛ نخست که امام جمعه‌ای بود از دیار شهدای محراب؛ همو که چونان دیگرِ مردمان می‌زیست و از کسوت نمایندگی ولی‌فقیه در استان و دیگر مسئولیت‌های پیشین، هرگز لباس تفاخری بر تن نکرد و آیتی بود از برای روزگار ما. و دیگری؛ دیپلماتی نجیب که تمام عمرش در خدمت به ایران و ایرانیان گذشت و زبان صادقی بود در دفاع از اصول حقه نظام جمهوری اسلامی. و آن دیگر، استانداری تلاشگر و مردم‌دار و دیگری سرداری پاک و بی‌نشان؛ رحمة‌الله علیهم؛ رحمةٌ واسعة.

آنچه رقم خورد گرچه ثلمه‌ای بزرگ و خسارتی جبران‌ناپذیر است، اما ایران اسلامی و مردم مقاوم و مؤمن آن بارها ثابت کرده‌اند که اراده آهنین و ایمان زلال ایشان هیچ‌گاه مانعی برای گذار ایمن از جاده‌های صعب‌العبور و تنگه‌های پر فتنه روزگار نبوده و همچون همیشه با اتکا و اعتماد به خدای رحمان و با استعانت از ذات اقدس او، قدرتمندتر از گذشته، گام در مسیر آینده می‌گذارند. همچنین، حضور آرامش‌بخش ناخدای مؤمن، مدیر مدبر، رهبر بصیر جامعه اسلامی، آیت حق، آیت‌الله المعظم سید علی خامنه‌ای عزیز، هماره منشأ آرامش از پس طوفان‌های سهمگین روزگار بوده است.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ کارگری و تمام عوامل تولیدی شرکت دخانیات ایران، این ضایعه مؤلمه را به محضر مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه و عجل الله فرجه)، رهبری معظم انقلاب (متع الله المسلمین بطول بقائه)، ملت شریف و مؤمن و استوار ایران و نیز خانواده این شهیدان عالی‌رتبه تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند رحمان (جلت قدرته) برای یکایک این شهیدان راه خدمت، علو درجات و همنشینی با اولیای مقرب الهی را مسئلت دارم.

غفر الله لنا و لهم

انا لله و انا الیه راجعون

مهدی آشتیانی

نائب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت دخانیات ایران