دلبسته خدمت به مردم باشیم نه پست و مقام/ تجلیل از عملکرد مدیرعامل شرکت دخانیات ایران+ عکس

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در شرکت دخانیات ایران:

دلبسته خدمت به مردم باشیم نه پست و مقام/ تجلیل از عملکرد مدیرعامل شرکت دخانیات ایران+ عکس

حجت‌الاسلام و المسلمین آقاتهرانی ضمن بازدید از شرکت دخانیات ایران، در محفل انس با قرآنی که در این شرکت برگزار شد، در سخنانی از عملکرد مدیرعامل شرکت دخانیات تجلیل کرد و گفت: باید دلبسته خدمت باشیم نه به دنبال پست و مقام.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی؛ رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همزمان با آخرین روز ماه مبارک رمضان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شرکت دخانیات ایران، در محفل «انس با قرآن» حضور یافت. 
وی در این مراسم که مهدی آشتیانی؛ مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران، جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان این شرکت قدیمی حضور داشتند، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، تصریح کرد: باید فرصت‌های خیر را غنیمت شمرد و از جمله این فرصت‌ها، انقلاب اسلامی است؛ باید از فرصت خدمت به مردم در انقلاب اسلامی حسن استفاده را کرد.  
 

علت مشکلات خودمان هستیم نه نظام  
 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه امروز با نقایص و مشکلاتی در کشور روبرو هستیم، ولی این مشکلات به نظام بر نمی‌گردد بلکه به خود ما بر می‌گردد، اظهار کرد: وکیل، نماینده مجلس، وزیر و ... همه در این مشکلات سهیم هستند و نباید این کمبودها را به نظام نسبت داد.  
منتخب مردم تهران در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نباید مشکلات را گردن خارجی‌ها و بیگانگان انداخت، گفت: معتقدم علت همه مشکلات به خود ما در داخل بر‌می‌گردد. توپ در زمین ماست باید خودمان در کشور خوب بازی کنیم و نباید فرصت‌ها را ازدست بدهیم. 
آقاتهرانی با بیان اینکه از ابتدا بنایی برای حضور در انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی نداشتم، تأکید کرد: نباید دلبسته پست و جایگاه باشیم، بلکه باید دنبال و دلبسته خدمت به مردم و نظام باشیم. باید کاری کنیم که دشمن از توطئه‌ها مأیوس شود نه اینکه احساس امیدواری داشته باشد. 
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به عزم راسخ امام راحل برای از بین بردن رژیم پهلوی با وجود نگرانی و تشکیک بسیاری از افراد اشاره کرد و گفت: ظهور حضرت ولعیصر(عج)، مشکل همه دنیا را حل می‌کند ولی باید از خود سؤال کنیم که برای ظهور ایشان چه کرده‌ایم؟ 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: ما امروز در داخل کشور با مشکلات اقتصادی روبرو هستیم، ولی در دنیا امروز صاحب نام و جایگاه بزرگی هستیم و بنده این مسئله را از نزدیک لمس کرده‌ام. 
 

دفاع از عملکرد مجلس یازدهم 


وی با دفاع از عملکرد مجلس یازدهم که مجلس انقلابی نامیده شده، به برخی از طرح‌های مهمی که در این دوره دنبال شده از جمله قانون عفاف و حجاب، اشاره کرد و از همکاری نمایندگان مجلس تجلیل کرد و افزود: ما نماینده همه مردم ایران بوده و آماده شنیدن سخنان و نظرات همگان هستیم. 
آقاتهرانی در پایان ضمن تجلیل از عملکرد مهدی آشتیانی؛ مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، تصریح کرد: در مجلس آینده برای حل مشکلات و موانع موجود برای رونق تولید در این مجموعه آماده هرگونه کمکی هستیم. 
یادآور می‌شود رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیش از حضور در محفل انسان با قرآن، از موزه دخانیات و نیز سالن تولید مجتمع دخانیات تهران بازدید کرد و در حاشیه آن گفت‌وگوی صمیمانه و کوتاهی با تعدادی از کارگران داشت.

آلبوم تصاویر