دیدار قائم مقام بانک رفاه با مدیرعامل شرکت دخانیات ایران

دیدار قائم مقام بانک رفاه با مدیرعامل شرکت دخانیات ایران

دکتر حمیدرضا فتحی بیرانوند، قائم مقام و عضو هیئت مدیره بانک رفاه کارگران و جمعی از مدیران این بانک با مهندس آشتیانی؛ مدیرعامل شرکت دخانیات ایران دیدار کردند.

به گزارش  مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران،  دکتر حمیدرضا فتحی بیرانوند، قائم مقام و عضو هیئت مدیره بانک رفاه کارگران و جمعی از مدیران ارشد این بانک صبح امروز شنبه 11 آذرماه،  با مهندس آشتیانی؛ مدیرعامل شرکت دخانیات ایران دیدار کردند.

در این دیدار  زمینه‌ها و راه‌های همکاری  طرفین به ویژه در مورد بهره‌گیری از ظرفیت‌های این بانک در حوزه‌های رفاهی و نیز حمایت از نیروی انسانی و کارگران  مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

 همچنین  قائم مقام بانک رفاه و هیئت همراه از سالن‌‌های تولید شرکت دخانیات ایران بازدید کرده و از این فرصت برای گفت‌وگوی صمیمی با جمعی از کارگران  استفاده کردند.

 یادآور می‌شود اولین کارخانه دولتی تولید سیگارت در سال 1316 در تهران تحت عنوان «انحصارات دخانیات ایران» افتتاح و در سال 1347 «انحصار دخانیات ایران» با انتقال کلیه دارایی‌ها و حقوق و دیون به «شرکت دخانیات ایران» تغییر نام داد و در حال حاضر مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با  55درصد، کانون شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت با 27/59 درصد و بانک رفاه کارگران با  15/65 درصد  سهامداران عمده این شرکت هستند.

آلبوم تصاویر