جلسه بررسی عملکرد بودجه شش ماه شرکت دخانیات ایران برگزار شد

جلسه بررسی عملکرد بودجه شش ماه شرکت دخانیات ایران برگزار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل، جلسه بررسی عملکرد بودجه شش ماهه نخست سال 1402 شرکت دخانیات ایران با حضور اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت دخانیات ایران برگزار شد.
در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد شرکت دخانیات در حوزه های تولید، فروش، بازرگانی، مالی، منابع انسانی و ... ارائه گردید.
رضوی رئیس هیات مدیره شرکت دخانیات ایران  با اشاره به چالش ها و مشکلاتی که این شرکت با آن مواجه بوده گفت: انشاالله با عزم و اراده جدی مدیران شرکت و با توجه به حمایت های مجموعه صندوق فولاد شاهد پویایی و تحول دخانیات خواهیم بود.
سلیمی عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد ضمن اظهار امیدواری گفت: با تدبیر، عقلانیت و خرد جمعی می توان برای برون رفت از مشکلات این شرکت راهکارهای مناسبی پیدا کرد.
وی افزود: اصلاح فرآیندها در بالابردن راندمان تولید و کاهش هزینه ها نیز می تواند نقش اساسی در رفع چالش ها داشته باشد.
نوشادی معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق نیز در سخنانی گفت: از سوی این معاونت در یک سال اخیر، جهت بهبود شرایط شرکت دخانیات ایران تعاملات بسیاری انجام شده است .
نوشادی با اشاره به اینکه یکی از چالش های مهم این شرکت، تامین مواد اولیه است گفت:می بایست برنامه جامعی در خصوص تامین مواد اولیه برای سال 1403 تدوین گردد.
گفتنی است در این جلسه، سرپرست دفتربازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات صندوق نیز حضور داشت.