پیام مدیرعامل شرکت دخانیات ایران به مناسبت 5 مهر سالروز تأسیس شرکت دخانیات ایران

پیام مدیرعامل شرکت دخانیات ایران به مناسبت 5 مهر سالروز تأسیس شرکت دخانیات ایران

آشتیانی: با بهره مندی از توان داخلی مانع از خروج ارز می شویم

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران طی پیامی به مناسب پنج مهر سالروز تأسیس شرکت دخانیات ایران به لزوم بهره‌مندی از دانش همکاران شرکت اشاره و اظهار داشت: علی‌رغم تمامی چالش‌هایی که پیش روی داریم، می‌توانیم با بهره‌مندی از توان داخلی مانع خروج ارز از کشور شویم.

متن کامل پیام به شرح ذیل است؛

اکنون که هشتاد و شش سال از آغاز فعالیت شرکت دخانیات ایران می‌گذرد، تحول، تعالی و بالندگی امروز شرکت در پرتو اندیشه های متعالی و متعهدانه کارکنان شایسته و دلسوز آن قابل تحقق است. لذا از این رهگذر فرا رسیدن پنج مهر ماه، سالروز تأسیس شرکت دخانیات ایران را به همه‌ی همکاران تلاشگر و خانواده‌ی محترم آنها تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه‌ای که بر کشور عزیزمان سایه افکنده است، با تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌های موجود، بومی‌سازی در دستور کار شرکت قرار گرفته است تا با بهرمندی از نگاه خلاقانه و دانش روز پرسنل از این مقطع زمانی عبور کرده و با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته باردیگر برگی زرین در دفتر خاطرات شرکت دخانیات ایران به ثبت برسانیم.

ما امروز به عنوان سربازان خط مقدمِ یکی از قدیمی‌ترین بنگاه‌های اقتصادی کشور، امید داریم با وجود تمام چالش‌های پیش رو با بهره‌مندی از دانش و توان موجود، در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی حضوری فعال داشته باشیم.

با تقدیر از تمامی اقدامات صورت گرفته، امروز بیش از نه هزار نفر در شرکت به طور مستقیم و غیر مستقیم مشغول به فعالیت می‌باشند که این امر ما را برآن می‌دارد تا با رسیدن به روزهایی که بتوانیم سهمی بیشتر از بازار داخلی و خارجی را به خود اختصاص دهیم، اشتغال پایدار مردان و زنان سرزمین‌مان را محفوظ داریم.

ضمن تشکر از مساعی همه همکاران در سراسر کشور، سلامتی، شادکامی و سربلندی کارگران زحمتکش شرکت دخانیات ایران و خانواده‌ی عزیز آنها را در کنار سایر ذینفعان شرکت از خداوند متعال خواستارم و اطمینان دارم در مسیر پیشبرد اهداف سازمانی، تحقق منافع ملی، توسعه و اعتلای روزافزون شرکت دخانیات ایران روز به روز موفق‌تر خواهیم بود.

                                                                                                                                                                                 مهدی آشتیانی